Persberichten van Daaf

Daaf verder met twee eigenaren

Publicatiedatum 7 maart 2023

Jeroen de Roon en Monique Moos gaan samen als eigenaren en managementteam verder bouwen aan de groei van Daaf. Daarmee neemt Mick Knabben – van Leusden na bijna 3 jaar afscheid als aandeelhouder van Daaf.

Als medeoprichter van Daaf heeft Mick een grote bijdrage geleverd aan waar de organisatie nu staat. Een bewezen recruitmentconcept, met ondertussen klanten door heel Nederland, 2 vestigingen in Utrecht en Amersfoort en bovenal een team om trots op te zijn.

Mick: “De afgelopen jaren heb ik met enorm veel plezier gewerkt aan Daaf. Vol energie heb ik kunnen werken en bouwen aan de organisatie die er nu staat. Het creatieve proces is nu ten einde gekomen en daarmee komt Daaf in een andere fase terecht. Daarom is het voor mij een goed moment om het stokje over te dragen, Monique en Jeroen staan klaar om zich vol overgave op de volgende fase te kunnen richten.”

De komende weken draagt Mick de laatste zaken over en daarna nemen we -op zijn Daafs!- met een goede borrel in Amersfoort afscheid van elkaar. We willen Mick heel erg bedanken voor zijn enorme bijdrage aan de organisatie en wensen hem veel succes toe in de toekomst.

Mick, Monique en Jeroen